Gött.

Morrn morrn, y'all!

Igår kväll var det jag, Gabby & Lenn. Vi såg på disneyfilmer och var ute och sladdade med Gabby. Det var roligt! Sen när vi skulle se på Tarzan blev det lite för mycket för mig... jag började störtgrina när Tarzan sa till apan; "Det kvittar hur det än är... du kommer alltid att vara min mamma". Ni vet då han väljer att åka med Jane till London? Mm. Usch va hemskt.. stackars apmamma. Men det löste sig!

Idag måste jag jobba.. annars kan jag inte åka med på kalas imorrn. Det suger big time. Tråkigt nog har jag ingen lust.. men jag måste. GAH! Tur att man inte är bakis.

Mår oerhört fantastiskt av en vit helg!

Nu ska jag köra lite achievements innan jag beger mig... so long, fuckers.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!