Gott nytt år!

Nu har jag storshoppat på systembolaget för 270:-! Och nej Issa, det var öppet. Även fast jag brukar glömma de röda dagarna. ;)

IAF - blev 8st Carlsberg, 9st jägershots och en champagneflaska. Det är ju bara nyår en gång om året. Och jag tänkte att jag förtjänar allt det här med tanke på vilken pissig vecka jag har haft, som har bestått av bråk, tjafs, as osv. SÅ NU JÄVLAR!

Och så ni bara vet så är 2010 mitt år. Jag känner det på mig! Jag är så jävla redo inför det nya året så det finns inte. Allting kommer att vända. För detta år har verkligen varit piss förutom min 20årsdag och när min systerdotter föddes. 2010... here I come.

Ska iaf passa på att önska er gott nytt år, och ni som är under 18 kan ta det lugnt med spriten. Det räcker med 2.25or för eran del. Tacka fan att det är förbjudet att smälla raketer på torget i år.. jävla fjortisar som inte kan hantera en jävla raket. Dra åt dritt.

AJA. Blablabla!

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!