Gah.

Uhja, jag lever.

Är trött. Jävligt trött, för att stärka det lite... inte fysiskt, men psykiskt. Det blir ju inte bättre när jag sitter & lyssnar på All The Same med Sick Puppies, heller. Men jag får skylla mig själv. Älskar låten liiite too much. BUT - the good news is... if you find a guy I could fuck - I'll let you watch me do it!

Nej dra åt helvete. Är bara ful nu. Vi kan diskutera annat. YES - Idag har hela världen fyllt år. Iaf på Facebook. 4 vänner närmare bestämt. Plus en på Koriander som jag inte visste vem det var. Fast imorgon fyller min bästa vän år. Gabriella Zetterström blir 20 år. Det ska firas på Kronoparken, i en rock n roll-lokal med vin, öl & smörgåstårta för att sedan avsluta kalaset på Ankan. GÖTT! Sen så fyller morfar 77 år, men tyvärr har jag inte tid till att åka upp till Rud för att gratta, för det kommer bli stressigt imorrn. Sorry, morfar!

Annars? Nej jag vet inte.. blev ingen promenad med syrran idag, iaf. Vaknade 12.15. Duschade. Blev fulsnygg. Drog på stan med Lollo & köpte present till Gabby. Sen blev det en kaffe. Nej okej, det blev TVÅ kaffe. Bolaget blev det också. Gött.

Fast helt ärligt.. jag har ingenting att blogga om. Livet är inge roligt längre. Jag är så less på saker & ting. Ge mig jobb, ge mig pengar, ge mig LIV. Gah!

Jag drar. Ska deppa vidare för sånt är jag riktigt jävla kang på. Haré gött.

// StinaBerit.

"This is over my head, but underneath my feet.
'Cause by tomorrow morning I'll have this thing beat,
and everything will be back to the way that it was.
I wish that it was just that easy..
'Cause I'm waiting for tonight, then waiting for tomorrow.
And I'm somewhere in between..
What is real or just a dream?
"


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!