Frågesport utan sport.

Är det omoraliskt att vara otrogen?
Är man tillsammans med någon så håller man sig till den personen. Den som inte klarar av det ska fan inte ha något förhållande. Då är det lika bra att den som är otrogen går runt och är lös.

Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?
Inte oskyldiga, kanske...

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
Självklart, båda vinner ju på det?! Om den rika använder den fattiges njure, dvs.

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
Nej fyfan, sexuell handel är ju bara äckligt.

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
Köp snöskyffeln på sommarn & spara pengar. Annars får du skylla dig själv sen när det är vinter.. duuh?

Är det acceptabelt rätt att begå självmord?
Att begå självmord är ju det mest egoistiska man kan göra. Men visst, om personen i fråga inte vill leva längre så är det vill upp till honom/henne. Det är deras liv.

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
Om man verkligen vill dö, så varför inte?

Är det okej att döda en för att rädda fem personer?
Det var ett jävla tjat om döden... Nej, det är inte OK. Man ska inte döda. Make love, not war.. så fint som det heter.

Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
Öh, ja?! Kvittar om han/hon dödat 1-100 pers, de ska ha livstid oavsett.

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk?
Nej det tycker jag inte. Alla ska ha rätt till vård...

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Att jag skiter, lyssnar på Westlife ibland och har en liten crush på Nick Carter...

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Stajnaa. Haha!

Hur var du som barn?
Ungefär som nu. Tjock & glad! Och en aning bortskämd... haha.

Vad tycker du om fildelning?
Visst är det olagligt, men fan så smidigare det är! Och billigare. ;)

Varför bloggar du?
För att jag är en uttråkad jävel och gillar uppmärksamhet.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Har gjort misstaget att låta kärleken gå före allt en gång, och det gör jag aldrig mer om. Friends 4ever! *fNiZz*

Vad kan man leva utan?
PMS!

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han har humor.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jag ÄR harmoni.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Typ aldrig, eftersom jag bor med päronen.

Vad skulle du göra med ett friår?
Samma sak som jag gör nu helt enkelt. Dricka kaffe, supa och umgås med polare. Aa, och litte WoW kanske..

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Greklands mat är fan fina grejer.

Hur svarar du i telefonen?
"StinaBerit the retard." eller "Yes?"

Är du pinsam på fyllan?
Nej, jag är bara full & go.

Vilken var din första konsert?
Westlife i STHLM år 2000!

Hur ser folk dig?
Glad & dum i huvve, skulle jag tro.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen just nu.

Människa som gör dig enbart glad?
Min systerdotter! :)

Värsta känslan?
När någon nära har gått bort.

Favorit tv-program?
2½ män.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Haha... har varit ledig sen studenten 08! Men eh.. aa. Sovmorgon, kaffe, umgänge.. aa. Typ.

När grät du senast?
Till filmen Ensam Hemma i förrgår.. HAHA! Slutet på filmer är alltid värst.

Är du vidskeplig?
Både ja och nej!

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Arbetslösheten. Jag vill ha jobb!

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej, tack!

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Stå på scen och bara va en äkta jävla rockstar utan att vara orolig över vad folk ska tycka och tänka om mig.

Vart går din drömresa?
Säffle. Nej okej, jag skoja... Thailand vore!

Vem är ditt drömragg?
Markus Fagervall. Damn... haha.

När blir man vuxen?
När man gift sig och fått barn. Grattis till vuxenlivet, syrran!

Vill du säga förlåt till någon?
Säger förlåt till alla jag känner, för att jag inte har hittat en hjärna än.

Vem är din hjälte?
Po, pandan i Kung Fu Panda!

Vad tror du på?
Att jag är ett geni innerst inne.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big brother. Där hör jag hemma!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Är båda, så det blir svårt.

Vad är lycka?
Att jag fortfarande lever!

Vilka personer beundrar du?
Linn Möller, min bror och Nikki Sixx!

Vem var din första kärlek?
Tobias, hette han. 13 år var jag då!

Vem har makten i ditt liv?
Jag?!

Har du någon dold talang?
Yepp, jag är kang på att bita på naglarna.

Har du mobbat någon?
Inte vad jag minns. Hoppas inte iaf, haha.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Nån frän föggel, kanske..

Har du någon fobi?
När man lyser en ficklampa eller något ljus överhuvudtaget mot skogen när det är kolsvart ute.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Hm. Kanske stupat nerför Arena's trappor påväg till dansgolvet. Då var jag bra jävla packad, iaf.. herregud.

Har du snattat någon gång?
Nej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!