Eliiit.

Tja. Aa, läget? Hallå! Tjena..

Idag har jag varit till stor hjälp. Eller stor & stor .. jag lyfte på hundvalparna (som jag förövrigt tänker kidnappa) när dom skulle bli rena, hjälpte till med att mata osv. HERRE MIN GUD va söta dom var! Och jag har fastnat för en som heter Ola, men han är redan bokad... Fast iofs, jag hade nog ändå aldrig kunnat ta hand om en hund. Jag har inte ekonomin, jag har inte ansvaret och jag äger ingen egen lägenhet. Det är lite synd.. annars hade jag kirrat en på direkten! Skitsamma. Fick kaffe och en trevlig stund iaf!

Det är typ det enda jag gjort idag... finns inte så mycket att göra. Kollat lite på ams.se också, men det finns ingenting som faller mig smaken. Säljare fungerar inte. Helt ärligt så ska jag nog lämna in mitt awesome-CV till Dailon eller vad det heter. Det där mäktiga jobbet som telefonförsäljare. Alltså, man säljer inte telefoner. Man säljer via telefon. Got it? Nice. Men det vore. Jag skulle lätt kunna tjäna så jag klarar mig utan att bekymra mig. Ekonomiskt oberoende, så att säga. Or not.. det blir man nog om man är smart och miljonär. Men vafan, kan Bill Gates så kan väl StinaBerit?!

Sitter nu och spelar lite WoW för att avrunda kvällen. Med prillan i käften och ramlösan bredvid. Mycket gött. Brorsan har även kirrat 2 game-cards till mig. Det innebär alltså att jag får 4 månader till att spela på, helt gratis. Grinar inte. Men som sagt.. jag gör det endast för pengarna. Och OKEJ - litte för att det är kul också!

Nu drar jag. Tjipptjipp!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!