Herremingud.

Ber så heeemskt mycket om ursäkt till er som längtar efter mina oskrivna inlägg, men igår hade jag fullt upp. Och det är sant. Även om man är arbetslös kan man vara fullt upptagen. JISES?!

Ok. Vart ska jag börja, är ju då frågan? Gårdagen har nog gjort mig äckligt bortskämd, för jag hade så fruktansvärt kul. Redan när jag vaknade kändes det bra.

Drog in till stan vid 13 och köpte gött på bolaget med Gabby & Lenn. Såg Filip & Fredrik, ni vet dom där kändisarna som är med på TV? De är bra. Sen blev jag helt till mig när jag fick höra att indianmusik gick löst på soltorget. Sån musik är jag typ uppväxt med, skulle man kunna säga. Eftersom mamma & pappa har ca 484 cdskivor med indianmusik, spelandes varje morgon sen jag var ett litet spädbarn... jises. Skitsamma. Vi 3 brudar gick förbi dom där indianerna för att traska in på H&M. Då hör jag hur den där lille fittnissen till indianen utbrister "Åååh, va stygga ni e, allihope!". Blir förbannad men lugnar ner mig efter att jag tänkt efter. Han sa inte stygga. Utan han sa SNYGGA. Så nu vet jag exakt vilken replik jag ska dra för att få massa kompisar, eftersom den där lille bruna Pippi Långstrump gjorde så jag blev hans kompis! "ÅÅÅÅH, va snygga ni e, allihope!!". Nej shit, fan vilken kang..

Var hemma igen 15.30, liiite smått stressad för jag hade typ 1 timme på & göra mig snygg innan bussen till Dejefors skulle åka. Men det löste sig... gitarrplingande, öl, Rammstein med Martin & hans farsa blev det. Shit vilken cool farsa han har, den där Martin. Önskar att min var likadan. Fast det går ju inte, eftersom farsan hatar all hårdrock och lyssnar BARA på Eros Ramazotti. Visserligen brukar han avrunda det med en gnutta Chicago också. "Di är ju görbra di" tycker han.

Blir full, tar bussen in till stan, träffar kusin inne på Score, testar att pussa Martin som ett bevis på att vi bara är kompisar(?!), drar in på Ankan och träffar löst folk, går runt o gapar "ÅÅÅH va snygga ni e, allihope" till folk jag inte kände. Men jag tror ändå att jag fick nya kompisar. Alla var ju så jävla övertrevliga igår!

Sen går jag hem och är asförbannad på något jag inte minns riktigt vad över. Jag vet iaf att jag ringer min trogne vän Lord Edlund of Jönköping för att beklaga mig. Stackars pöjk som fick ta emot all min mundiarré. Förlåt mig, Edlund!

Idag är det iaf en ny dag. Det betyder ny sprit. Tur att jag köpte med en vinare på bolaget igår. Och jag orkar nog fan unne mig en tvådagars. Jag mår ju inte röv eller så. Ja. Det får bli en tvådagars. Vi kör Ankan igen, det är ju Dirty Diana där idag.. hoppas Filip & Fredrik kommer.

Det var allt. Pöss.

// StinaBerit.


Åka buss!


Fulla kompisar.


Payback, Johan. ;P


Headbanger Martin P20.


Det är min pärla, det.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!