Alkohol löser inga problem.

Gabby's födelsedagsfirande va trevligt tills vi hamnade på krogen.. önskar att jag aldrig gått dit.

Fast egentligen önskar jag att jag aldrig gått på krogen, efter jag fyllt 18 år. Då hade jag på så sätt lärt mig att alkohol löser inga problem, för det gör det inte. Jag trodde det först, fast näe.. sen kom jag på igår att det var ju inte så.

Det var igår jag tänkte att kanske, bara kanske, skulle man få något jävla hopp om att det kanske skulle lösa sig denna gången. Och att kanske skulle man få chansen att öppna ögonen och få se en bit av det man har missat. Eller att allt man försökt med kanske skulle ge något fint tillbaka. Men det funkade inte. Vad jag än har gjort så har det bara vänt tillbaka till något dåligt. Visst har jag blivit glad över vissa saker, men av det jag hörde igår så blev jag helt ställd.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vad som ska sägas eller göras. Man skulle kunna säga att jag är knäckt, men det hade inte varit passande i någon annans öra... jag känner mig iaf det.

Helt plötsligt har jag ingen lust eller ork till ett skit. Jag vill inte blogga, jag vill inte ut & supa, jag vill inte se på film, jag vill inte spela WoW, jag vill inte umgås med någon...

For once I actually give a shit...

// StinaBerit.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!