Blir inte bättre.

Ännu en röten dag.. jag är hundvakt åt syrrans hund. Baresi, alltså. Sen kommer Gabby & håller mig sällskap. Kommer nog inte va så rolig att umgås med, eftersom jag är så jävla depp. Har blivit helt sne på saker & ting och känner mig inte alls som gamla glada StinaBerit. Men det löser sig.. I'll be back hopefully.

Helt ärligt så börjar jag sluta tro på Karma. Det kommer i perioder.. tror endast på karma om det går bra för mig när jag gjort något bra. Men det var några år sen, det. Nu känns det som att allt vänder emot mig, även om jag gjort något bra. Som om man vore helt jävla menlös...

Jag sitter och tröstar mig med Melissa Horn. Hon är ändå den som förstår hur man mår. Skulle behöva grina, men det går inte. Jag är så jävla dålig på sånt. Att vara känslig är ju inte min grej, men just nu har det bara gått åt helvete. Trodde aldrig att det skulle bli såhär.. fast det är ju då sånt händer. Då man minst anar det.. kanske världens sämsta ordspråk, eftersom det inte finns något positivt i det. Iaf inte för mig.

Nej, hörrni. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har fortfarande ingen lust till någonting. Kanske världens längsta promenad vore gött. Sitta nånstans och filosofera om allt & inget. Rätt & fel. Gött & äckligt. Pissigt & underbart. Får väl bli så..

Fast nu ska jag fortsätta lyssna på Melissa Horn. Och bara vara rutten å jävlig...

// StinaBerit - the unhappy retard.

"Jag vet vad som måste göras. Ändå sitter jag kvar här.
Och det skrämmer mig att jag kan nå dig var du än är..
Och om jag behöver förklara den skugga som vilar i tiden.
Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.

Men jag vet att jag döljer en sanning. Att väntan inte leder nånstans.
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

Jag vet vad som måste göras. Ändå sitter jag kvar här...
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.
Jag försöker att strida mot känslan, men den är rädd,
och spelar ett spel nu. Jag får för mig att jag kan vara kvar,
men vet inte hur.

Jag vill inte spara min längtan. Jag har tänkt, men aldrig fått tala.
Så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls."
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!