Bla bla bla.

Har märkt att jag är jävligt dålig på att lägga upp bilder i den här bloggen. Får fan bli skärpning.

ANYWAY - Har varit på bio med päronen. Det fick bli bröllopsfotografen, som jag för övrigt redan sett en gång. Men som tur var så fick jag gå gratis, annars hade jag aldrig följt med. Men jo, den var rolig även denna gång. Fast jag tycker fortfarande att Smala Sussie är betydligt roligare. Iaf för mig som är värmlänning!

Efter bion har jag avrundat med lite Michael Jackson 30årsjubelium på tv. Känner att jag är inne i hans period nu efter julklappens genombrott. Jävlar va bra han är, den där Michael. Inte var, utan ÄR.

Nu sitter jag och kör lite instanser med folk jag inte känner på WoW. Det går jäkligt bra. Alla älskar mig. Sen brukar norrmännen fråga "er du fra Norge??" eftersom jag heter StinaBerit där. Tyvärr, herrar. Eran woman of your dreamZ bor i Sverige. Annars får jag fett med guld när jag kör instanser, också. Det är också så bra, så jag på så sätt kan få epic grejer och så vidare. Epic = bra. Aa. Bra grejer helt enkelt. Sen tjuvkollar jag lite på Sagan om konungens återkomst. Det är också lite smålikt WoW, imo. Det gillar jag! Älskar medeltidsgrejer.

Imorgon kommer syster, systerdotter, svåger och storebror. Vi ska käka kalkon. Ingen dret! Sen på kvällen blir det som sagt fest. Är dyngtaggad. Det är 2 veckor sen jag var ute och härjade. Så nu jävlar!

Tja'rå.

// StinaBerit.

Kusin vitamin Tom Nilsson & jag, igår!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!