Året som varit, månad efter månad.

JANUARI: Jag var helt övertygad på nyårsafton 2008, som jag är nu, att år 2009 skulle bli mitt år. Fast det blev bara dåligt rakt igenom. Min älskade mormor gick bort i cancer och jag saknar henne mer än någonsin. Jag älskar dig, mormor! Råkar även dejta ett as som tog droger och bara var allmänt äcklig. Som tur blev det bara 2-4 veckor, sen sa jag byebye.

Februari: Syrran förlovar sig och blir på smällen. Så det var en helt OK månad!

Mars:
Hände det inte ett skit.

April: FBK tog SM-guld och mamma & pappa höll på & skilja sig. Det var en riktigt jobbig månad...

Maj: Mamma & pappa bestämmer sig för att försöka igen och nu är dom tillsammans. Jag fick även en halsböld som var ett utav det värsta jag varit med om.

Juni: Massa polare tog studenten, åkte till Ludvika och Stockholm. Inget viktigt hände här heller..

Juli: Arvikafestivalen var bra, förutom att jag träffade en r-tard och blev sen helt knäckt efter vi setts. Sen så fyllde jag 20 också, och det var en av dom bästa dagarna EVER! Brorsan flyttade hemifrån också.

Augusti: Jag & pärona testar vingarna och flyttar oss från Rud in till stan @ herrhagen. Jag trivs helt OK, men hade inte grinat om vi hade ett badkar.

September: MIN SYSTERDOTTER FÖDDES! <3 Världens vackraste Ellen :)

Oktober: Såg Mustasch för fjärde gången och så startade jag & Lenn bloggen Vasaruatt?. Fast just nu har vi den nerlagd, men vi kommer att återkomma!

November:
Styrde upp en finne, och det gör jag aldrig mer om!

December: Det vanliga. Julafton, nyår.. o shit. Så jävla gött att detta piss-år är över.. thank god.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!