Året som gått.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jora, det gör jag nog varje år! I år har jag t.ex träffat rekordmånga r-tards! Det är ju framsteg...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Lovade mig själv att inte deppa ihop totalt över nån snubbe. Fast som vanligt så bröt jag löftet...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min syster fick världens finaste bebis! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min mormor. Och Michael Jackson, fast vi stod inte varandra så nära, då.
5. Vilka länder besökte du? Men heja sweden?!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En helt okej kropp!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19 september.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag gav han som sårat mig mest en massa stryk.
9. Största misstaget? Arvikafestivalen dag 2.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkylningar.
11. Bästa köpet? Min metalhund som är en spargris!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Systembolaget.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, jag blev ju moster för i helvete!! :) :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady GaGa - Bad Romance.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Men ska skärpa till mig nu under 2010..
16. Vad önskar du att du gjort mer? vara mer realistisk.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit bli att göra någonting när jag borde ha gjort något..
18. Hur tillbringar du julen? Mammas släkt och familjen.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? OTH, SATC, 2½ Män och Scrubs.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight - New Moon.
22. Största musikaliska upptäckten? Calle Kristiansson?!?!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Utgång med dom närmsta.
25. Något du önskade dig men inte fick? Att Linn inte var med för hon va tvungen att jobba :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade först med mammas släkt med tårta och sånt, sen blev det förfest hos mig och sen drog vidare till Koriander och shottade tequila! Mycket bra födelsedag :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett jobb och en karl förhoppningsvis.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bitter, rolig och korkad.
29. Vad fick dig att må bra? Umgänge.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Samma varje år sen 2006! Markus fucking Fagervall.
31. Vem saknade du? Mormor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jävlar, svårt... dom jag träffat och blivit polare med är awesome. Så jag säger helt enkelt.... dom ja mött är de bästa!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!